همه جیز درمورد سرمایه گذاری در استارتاپ ها همه جیز درمورد سرمایه گذاری در استارتاپ ها .

همه جیز درمورد سرمایه گذاری در استارتاپ ها

مزایای شتاب‌ دهنده‌ها

در حال حاضر شتاب دهنده‌ ها بخشی جدا نشدنی از سیستم‌های کارآفرین و استارتاپ‌ها هستند. با استفاده از شتاب دهنده‌ها یک فهرست در اختیار کارآفرینان قرار می‌گیرد که مسیر راه را برای آن‌ها تیک می‌زند. بسیاری از کارآفرینان نیز معتقد هستند برنامه‌ریزی‌های مربوط به اجرایی شدن را می‌توانند به صورت شخصی مدیریت کنند اما باید توجه داشت کار شتاب‌ دهنده‌ها پیشرفت دادن به این روند است.

بعضی از افراد نیز معتقد هستند شتاب دهنده‌ها برای استارتاپ‌هایی که قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند کاربرد دارد و تجارت‌هایی که می‌توانند هزینه‌های خود را تامین کنند نیازی به شتاب دهنده‌ها ندارند. اما دلایل بسیاری برای استفاده از شتاب دهنده‌ها وجود دارد. بی‌شک استفاده از شتاب دهنده‌ها معایب و مزایای بسیاری دارد و با توجه به تجارتی که شروع می‌شود می‌توان از امکانات مختلف شتاب دهنده‌ها استفاده کرد.

 

چیزهایی که باید درباره شتاب دهنده‌ها بدانید

شتاب دهنده‌ها با این هدف به بازار راه پیدا کردند تا کسب و کارهای نوپا بتوانند بستر کاری خود را در هر تجارتی گسترش دهند. امکاناتی که شتاب دهنده‌ها به کارآفرینان ارائه می‌کنند معایب و مزایای بسیاری دارد اما پیش از پیوستن به شتاب دهنده‌ها باید بدانید این ابزارها با هدف شتابدهی به کسب و کارها ایجاد شده‌اند. هر فرد کارآفرین باید پیش از انتخاب شتاب دهنده‌ها از مسیر و روند پروژه و محصول خود آگاهی داشته باشد.

 

راهنمایی و بازخورد

شتاب دهنده‌ها با اضافه کردن هر استارتاپ به جمعی از تجارت‌هایی که مسیر یکسان را دنبال می‌کنند این امکان را به مدیران می‌دهند تا از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. گرفتن راهنمایی و استفاده از بازخوردی که دیگران به دست آوردند می‌تواند به هر تجارت نوپا کمک‌ بزرگی کند و اجازه می‌دهد تا مسیر رشد در بازار را به زودی طی کنند.

تمرکز اصلی افراد همیشه روی این امر است که آیا محصول آن‌ها در بازار فروش دارد؟ مدل درآمد چیست؟‌ آیا این سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه است؟ با استفاده از شتاب دهنده‌ها به پاسخ این سوال‌ها زودتر می‌رسید اما اگر فکر می‌کنید خودتان به عنوان یک مدیر می‌توانید بازخوردها را بررسی کنید و مسیر رشد کسب و کار خود را برنامه‌ریزی کنید، شتاب دهنده‌ها نمی‌توانند کاری برای شما انجام دهند.

 

ایده شما یک کسب و کار موفق است

اگر باور دارید یک ایده خوب برای کسب و کار موفقی دارید با استفاده از شتاب دهنده‌ها می‌توانید ایده خود را پیاده‌سازی کنید و زودتر وارد بازار کسب و کار شوید. شتاب دهنده‌ها با ارائه راهنمایی‌های مناسب می‌توانند مسیر مشخصی را برای برند یا تجارت شما ترسیم کنند. این امر می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگتر باشد و شرایط موجود را برای رسیدن به هدف نهایی به شیوه‌ای درست تغییر دهد. شتاب دهنده‌ها تنها مسیر را برای شما ترسیم نمی‌کنند بلکه امکانات لازم برای خلق و توسعه ایده را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر در حال حاضر بازار مرتبط و محصول نهایی را در اختیار دارید و سرمایه مناسبی برای توسعه کسب و کارتان دارید می‌توانید تنها از اطلاعات مفیدی که شتاب‌ دهنده‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند استفاده کنید و تجارت خود را گسترده‌تر کنید. اگر به دنبال شتاب دهنده‌ها می‌گردید، تیم‌هایی را پیدا کنید که کسب و کاری شبیه به شما دارند یا در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند.

 

مدیریت مالی استارتاپ‌ها

یکی از جنبه‌های بسیار مهم برای استارتاپ‌ها در جریان بودن بخش مالی است. تمامی استارتاپ‌ها درگیر مشکلاتی در حسابرسی‌های مالی و هزینه‌های مالی خود خواهند داشت. شتاب دهنده‌ها تنها سرمایه‌گذاران را به شما معرفی نمی‌کنند بلکه افراد و نیروهای متخصص را به تیم شما اضافه می‌کنند تا پیشرفت‌ کنید و بتوانید از کسب و کار خود در بازار کار دفاع کنید.

سرمایه‌گذاران برای ایجاد سرمایه‌گذاری در کسب و کار شما نیاز دارند بدانند برآوردهای مالی شما چیست؟ محصول شما کجا به فروش می‌رسد؟ هزینه تولید هر محصول چقدر است و سوالاتی از این دست از جمله سوالاتی است که سرمایه‌گذارها به دنبال جواب آن هستند. برای این که بتوانید از سرمایه‌گذاران موفق در کسب و کار خود استفاده کنید نیاز دارید پاسخ این سوال‌ها را بدانید و شتاب دهنده‌ها در این امر به شما کمک خواهند کرد.

 

دلایلی که نشان می‌دهد به شتاب دهنده نیاز دارید

اگر به تازگی یک استارتاپ راه‌اندازی کرده‌اید و در تبدیل این استارتاپ به تجارتی بزرگ نیاز به راهنمایی، مشاوره یا سرمایه‌گذاری دارید بدون شک باید از یک برنامه شتاب دهنده کمک بگیرید. برنامه‌های شتاب دهنده مزیت‌های بسیاری دارند و می‌توانند مسیر کسب و کار شما را متحول کنند. شتاب دهنده‌ها به طور معمول در دوره‌های 4 تا 5 ماهه برگزار می شوند و تجربه شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند روند تجارت‌های نوپا در بازار را متحول کند.

شتاب دهنده‌ها با پشتیبانی جامع می‌توانند هر کسب و کاری را به سوی مسیر درست هدایت کنند، باید بدانید فعالیت شتاب دهنده‌ها در تمام زمینه‌های مربوط به کسب و کارهای مختلف است و محدودیت‌های اجرایی ندارد. از شتاب دهنده‌های می‌توانید در امور مدیریتی کمک بگیرید و در بخش‌های مالی نیز حمایت شوید. شتاب دهنده‌ها شما را به سرمایه‌گذاران موفقی که علاقمند به فعالیت شما هستند معرفی می‌کنند.

 

شتاب دهنده‌ها شما را حمایت می‌کنند

شتاب دهنده‌ها راه‌اندازی شدند تا نیازهای هر کسب و کاری را در قدم‌های ابتدایی رفع کنند و بخش‌های خالی استارتاپ‌های نوپا را پر کنند. با این هدف که دلایل عدم موفقیت هر کسب و کاری کم رنگ شود و فعالیت کسب و کارهای کوچک در بازار محسوس شود. با استفاده از برنامه‌های شتابدهی می‌توانید از حمایت عاطفی، مشاوره، مالی، مدیریتی و ... استفاده کنید.

 

منبع:

https://virgool.io/@reycontent/what-advantages-startup-accelerator-xivbequa3val


برچسب: نقش شتابدهنده ها در استارتاپ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۶:۱۲ توسط:ali موضوع: نظرات (0)